Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Μοσχάρι Κοκκινιστό Με Πατάτες Γιαχνί Στην Κατσαρόλα

Ένα φαγητό που μου θυμίζει έντονα μαμά, όσα χρόνια και αν περάσουν!!
Γιατί ήταν ένα από τα κλασσικά πιάτα της δεκαετίας του '70.....στο Κυριακάτικο τραπέζι!



Υλικά της συνταγής μας
1 κιλό μοσχάρι σπάλα ή νουά σε μερίδες
1 καρότο μεγάλο σε ροδέλες
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1/2 ποτήρι του κρασιού λευκό ή ροζέ κρασί
1/2 κ.γλ. ζάχαρη ή 1 κ.σ.πετιμέζι
1 ξύλο κανέλα
τριμμένο πιπέρι, αλάτι
3/4 κούπας λάδι
500 γρ. ντοματοχυμό
1 κ.σ. πελτέ σε 1/2 ποτήρι νερό
4-5 πατάτες κομμένες σε μεγάλους κύβους


Εκτέλεση της συνταγής μας
  • Πλένουμε το μοσχάρι και το βάζουμε σε λίγο ζεστό νερό στην κατσαρόλα μας να πάρει βράση, να αφαιρέσουμε τον αφρό που θα βγάλει και να το αφήσουμε να πιεί όλο το νερό.
  • Τότε ρίχνουμε το μισό λάδι, το κρεμμύδι, το καρότο, την κανέλα και τα σοτάρουμε μαζί με το κρέας.
  • Σβήνουμε με το κρασί το φαγητό μας, αφήνουμε 3-4 λεπτά να εξατμισθεί και προσθέτουμε την σάλτσα ντομάτα, ζάχαρη, αλάτι, πιπέρι, την πάστα διαλυμένη σε 1/2 ποτήρι νερό.
  • Αφήνουμε το κρέας να σιγοβράσει για 1 ώρα.


  • Εν τω μεταξύ σε ένα ταψί κόβουμε τις πατάτες σε κύβους, τις λαδώνουμε, αλατοπιπερώνουμε και τις "ροδίζουμε"στο φούρνο για 20-25 λεπτά.
  • Τις προσθέτουμε στην κατσαρόλα 15 λεπτά πριν τελειώσει το βράσιμο του κρέατος.
  • Σβήνουμε τη φωτιά, ρίχνουμε το υπόλοιπο λάδι και λίγο φρεσκοτριμμένο πιπέρι.




10 σχόλια:

  1. Καλησπέρα !!! Πολύ μαμαδίστικο φαγητό, η κανέλα θα του πάει πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμο φαγητό, η κανέλα μοναδική έχει πρωταγωνιστικό ρόλο!!

      Διαγραφή
  2. Νοστιμότατο πιάτο, μου αρέσει που ροδίζεις τις πατάτες στο φούρνο πριν τις προσθέσεις! Καλή Κυριακή Μάχη, ΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πατάτες γίνονται πολύ νόστιμες μέσα στο ζουμί του κρέατος, ήταν μία τεχνική που χρησιμοποιούσαν παλιά και μου αρέσει πολύ απλά δεν τις τηγανίζω!!
      Πολλά φιλιά Χαρά μου, καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  3. Πολυ ωραιο φαινεται ,καλη Κυριακη να εχεις,καλα μαγειρεματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέλη μου σε ευχαριστώ πολύ, επισκέφθηκα και το μπλόγκ σου είναι πολύ προσεγμένο, και ωραίο!!
      Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Εμείς αυτό το φαγάκι το λέμε πατατάτο και το έχω μάθει επίσης από την μανούλα μου!
    Από τα αγαπημένα μας πιάτα!
    Καλό απόγευμα Μάχη μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ήξερα το πατατάτο, στην πελοππόνησο απο όπου κατάγονται οι γονείς μου, χρησιμοποιούν πολύ το γιαχνί!
      Καλή εβδομάδα Ελενά μου, πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Print friendly