Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Πάστα Φλώρα Με Σοκολάτα Και Μαρμελάδα

Είναι μία τάρτα, με μία ζύμη από λάδι και πορτοκάλι, και η ανάμειξη της μαρμελάδας με την αγαπημένη μας σοκολάτα δημιουργεί μία ευτυχία άνευ προηγουμένου!!
Δοκιμάστε την και θα με θυμηθείτεεεε!



Υλικά της συνταγής μας

Ζύμη
4 κούπες αλεύρι μαλακό 500 γρ.
2 κ.σ. μπέικιν πάουντερ
1 κούπα ελαιόλαδο ελαφρύ ή μισό-μισό με αραβοσιτέλαιο
1 κ.γλ. βανίλια
1 ποτήρι του κρασιού χυμό πορτοκαλιού
1 σφηνάκι μικρό λικέρ πορτοκάλι η κονιάκ
3 κ.σ. ζάχαρη καστανή

Υπόλοιπα υλικά
200 γρ. ψιλοκομμένη κουβερτούρα η τσιπ κουβερτούρας
500 γρ. μαρμελάδα φρούτα του δάσους



Εκτέλεση της συνταγής μας
  • Σε ένα μπολ βάζουμε όλα τα υγρά, τα χτυπάμε να ομαδοποιηθούν και προσθέτουμε το αλεύρι με το μπέκιν και κάνουμε μία ζύμη μαλακή.
  • Την αφήνουμε να ξεκουραστεί για 30 λεπτά.
  • Κόβουμε τη μισή ζύμη, την ανοίγουμε ανάμεσα σε δύο λαδόκολλες σε ένα φύλλο 2 εκατοστών, το βάζουμε σε ένα στρογγυλό 28 εκ. ή ανάλογο ορθογώνιο ταψί.
  • Ρίχνουμε τη μισή κουβερτούρα πάνω στη ζύμη, αφήνοντας γύρω-γύρω ένα περιθώριο 2εκ. και πάνω στην σοκολάτα την μαρμελάδα.

  • Την υπόλοιπη ζύμη την ανοίγουμε και αυτή σε φύλλο και την κόβουμε σε λωρίδες, βάζουμε γύρω-γύρω ένα στεφάνι να ντύσει περιμετρικά το ταψί μας και μετά βάζουμε κάποιες λωρίδες πάνω για στόλισμα.
  • Ρίχνουμε την υπόλοιπη σοκολάτα στα περιθώρια πάνω στη μαρμελάδα.
  • Με ένα πινέλο βάζουμε λίγο γάλα στη ζύμη που φαίνεται και ψήνουμε για 40-45 λεπτά στους 170 βαθμούς και προσέχουμε να πάρει ωραίο χρώμα και  να λιώσει η σοκολάτα.




19 σχόλια:

  1. Την πάστα φλώρα την αγαπω... με σοκολατα ομως δεν την εχω δοκιμασει ;)
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ λαχταριστή πάστα φλώρα!!! Ήταν η ειδικότητα της μαμάς μου και από τις πιο νόστιμες κουζινικές αναμνήσεις των παιδικών μου χρόνων!!! Γεια στα χέρια σου! Καλημέρα, ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tην κάνω πολλά χρόνια και νομίζω ότι και τα παιδιά μου την έχουν συνδέσει με παιδικές αναμνήσεις!
      Σε ευχαριστώ πολύ Χαρά μου, καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Πολύ αγαπημένη η πάστα φλώρα κι εγώ έτσι κάνω τη ζύμη Μάχη και γίνεται ωραιότατη!!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πώ ότι είχα από παλιά 2-3 συνταγές με ζύμη τάρτας, αλλά αυτή επειδή είναι πιό υγιεινή την προτίμησα, και μαζί με εμένα και οι άλλοι!(δεν τους άφησα και άλλη επιλογή).
      Πολλά φιλάκια !!

      Διαγραφή
  4. Πολύ δελεαστική η πρότασή σου Μάχη!
    Υπέροχο ζυμάρι και η σοκολατομαρμελάδα απογείωσε την πάστα φλώρα σου!

    Φιλιά σου πολλά και ευχαριστώ για τη συνταγή!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί αξίζει να την φτιάξεις, είναι εύκολη, νόστιμη πολύ, και με σοκολάτα!
      Σε ευχαριστώ εγώ!
      πολλά φιλάκια !

      Διαγραφή
  5. Πολύ δελεαστική η πρότασή σου Μάχη!
    Υπέροχο ζυμάρι και η σοκολατομαρμελάδα απογείωσε την πάστα φλώρα σου!

    Φιλιά σου πολλά και ευχαριστώ για τη συνταγή!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Μάχη !! Πάστα Φλώρα με σοκολάτα ;; Ωραία και λαχταριστή ιδέα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι μου ήρθε και εμένα ένα απόγευμα η ιδέα, απλά εγώ δεν ρώτησα,με την αδυναμία που έχω στην σοκολάτα το είπα καταφατικά και έγινε!!
      Σε ευχαριστώ Αρη!!

      Διαγραφή
  7. Εχω φάει πάστα φλώρα σοκολατένια και ακόμα θυμάμαι την υπέροχη γεύση της!
    Μπράβο Μάχη μου για την εξαιρετική συνταγή!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώ προσθέτεις μόνο λίγο σοκολάτα, το αποτέλεσμα είναι πολύ διαφορετικό, μελωμενοσοκολατένιο!!
      Σε ευχαριστώ Ελενά μου, πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Να έρθω για ένα κομματάκι; Κι' άμα είναι γωνίτσα...ακόμη καλύτερα Μάχη μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Πηνελόπη σε περιμένω με χαρά και γωνία θα έχω!
      Σε ευχαριστώ, και καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  9. ααααα Μαχη συγχαρητηρια,δεν εχω ξανα δει παστα φλωρα με σοκολατα,εξαιρετικη ιδεα!!!
    επισης εχω να πω οτι οι ζυμες με λαδι πορτοκαλι εινα απο τις πιο αγαπημενες μου γευσεις!!!
    οπως καταλαβαινεις δεχομαι ευχαριστως κερασμα μαχη μου!!!!
    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστώ Κική μου, αν και είμαστε λίγο μακρυά εγώ σου κρατάω ένα κομμάτι!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εάν βάλουμε μόνο σοκολατα θα καεί στο ψήσιμο; συγχαρητήρια για τηνσυνταγή σας, φαίνεται νοστιμοτατη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω κανει ,νομίζω ότι θα μοιάζει με τάρτα σοκολάτας αλλά η σοκολάτα θα θέλει να γίνει γκανάζ με μία κρέμα γάλακτος κ.λ.π.Η μαρμελάδα δίνει την υγρασία στην σοκολάτα και δεν μας καίγεται!Σε ευχαριστώ και συγνώμη για την απουσία μου ,είχα ένα πρόβλημα και απουσίαζα από όλα!!

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Print friendly