Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Μπισκότα Κανέλας

Αρωματικά μπισκότα κανέλας!!
Η κανέλα σε άλλους αρέσει πολύ και σε άλλους καθόλου, εγώ ανήκω σε αυτούς που την λατρεύουν!!
Από μικρή τα μπισκότα που προτιμούσα ήταν της κανέλας τύπου goody, αυτά προσπάθησα σήμερα να φτιάξω και νομίζω ότι τα πλησίασα πολύ, αν  αρέσουν και σε σας  ελάτε να τα δούμε μαζί!!! 



Υλικά της συνταγής μας
125 γρ. μαύρη υγρή ζάχαρη η καστανή
125 γρ. βούτυρο αγελαδινό σε θερμοκρασία δωματίου για 30 λεπτά 
2 αυγά
220 γρ. μαλακό αλεύρι ή  γ.χρ.
80 γρ. ολικής αλεύρι
1/2  κ.γλ. σόδα
12 γρ. κανέλα σε σκόνη (2 κ.γλ.περίπου)






Εκτέλεση της συνταγής μας
  • Σε μία λεκάνη βάζουμε τα δύο είδη αλευριού, τη σόδα και την κανέλα.
  • Σε ένα μπολ χτυπάμε με μίξερ το βούτυρο με  την μαύρη ζάχαρη να γίνει κρεμώδες μείγμα,  προσθέτουμε τα αυγά και μετά  ρίχνουμε  το μείγμα αλευριού, ανακατεύουμε απαλά να γίνει μία ζύμη μαλακή και την βάζουμε στο ψυγείο για 30-60 λεπτά.

  • Την βάζουμε ανάμεσα σε δύο αντικολλητικά χαρτιά, αλευρώνουμε ελαφρά να μην κολλάει και την ανοίγουμε σε λεπτό φύλλο 2-3 χιλιοστών περίπου, κόβουμε σε τετράγωνα κομμάτια ή ότι άλλο σχήμα θέλουμε (στρογγυλά, καρδούλες ...).

  • Μεταφέρουμε με μία σπάτουλα τα μπισκότα μας σε αντικολλητικό χαρτί και ψήνουμε 15-20 λεπτά στους 160-170 βαθμούς.


*Αν είναι πολύ λεπτά, 15 λεπτά αρκούν. Αν είναι πιο χοντρά 20-25 λεπτά. 

Καλή σας επιτυχία!!



* Σόδα είναι 1/2 κ.γλυκού εκ παραδρομής έγραψα 1 κ.σούπας ζητώ συγνώμη από τις φίλες μου
γιατί η πολύ σόδα αφήνει μία πίκρα στο τέλος που μόνο αυτό δεν ήθελα όταν έγραφα την συνταγή!!


15 σχόλια:

  1. Σουπερ τα μπισκοτα σου!με τον καφέ είναι ότι πρέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νίκη, με τον καφέ πάνε πάρα πολύ!!
      Καλή Κυριακή να έχεις!

      Διαγραφή
  2. -Η κανέλα είναι από τα αγαπημένα μου καρυκεύματα σε γλυκές μα και σε αλμυρές ετοιμασίες στην κουζίνα μου.
    -Τα μπισκότα goody ήταν αυτά που κι εγώ πάντα προτιμούσα, ήταν και πεντανόστιμα τα άτιμα.
    -Τα μπισκότα σου Μάχη μου μοιάζουν κιόλας σ΄αυτά που μας άρεσαν ως παιδιά.

    Πολύ χάρηκα, που βρήκα εδώ τη συνταγή τους!
    Πάντα τέτοια δημιουργική μου φίλη. Γλυκές και μπισκοτένιες οι απολαύσεις μας!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζαμπία μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, για μένα είναι μεγάλη χαρά να διαβάζω από σένα που έχεις φτάσει σε αυτό το επίπεδο να βρίσκεις την συνταγή μου καλή.
    Επίσης πάντα προσπαθώ να τα κάνω πιο υγιεινά στο μέτρο που παίρνει η κάθε συνταγή!
    Πολλά φιλιά καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι ναι αυτά είναι τα σούπερ αγαπημένα μου μπισκότα!! Θα τα φτιάξω σίγουρα με την κόρη μου θα το καταευχαριστηθεί! Πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα τα παιδιά το χαίρονται πιό πολύ από εμάς!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Αθηνά!

      Διαγραφή
  5. Η κανέλλα είναι από τα αγαπημένα μου υλικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι είναι το απόλυτο μπαχαρικό που πηγαίνει στα γλυκά μας αλλά και στα φαγητά!!

      Διαγραφή
  6. Μπισκοτάκια με κανέλα !! H πιο καλή ιδέα :-)
    Καλημέρα Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπέρα, την έφτιαξα την συνταγή και ήμουν πολύ ακριβής στην διαδικασία και στα υλικά... τα μπισκοτάκια δεν βγήκαν ... η ζύμη κόλλαγε και δεν μπορούσα να τα μεταφέρω στην λαδόκολλα του ταψιού... πέραν αυτού όμως, δεν ηταν τραγανά... τι πήγε στραβα.. δεν ξέρω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. 1 κουταλάκι του γλυκού έβαλα, και μάλιστα κοφτό!!! η ζύμη, δεν ήταν καλή.. κόλλαγε και τα μπισκότα δεν ήταν τραγανά...

      Διαγραφή
    2. Η ζύμη θέλει στο ψυγείο 30-40 λεπτά, αν κολλάει ρίχνουμε ελάχιστο αλεύρι στο άνοιγμα γιατί το κάθε αλεύρι είναι διαφορετικό.
      Για να είναι τραγανά τα αφήνουμε 5 λεπτά περισσότερο στο φούρνο.
      Σόδα χρησιμοποίησα 1 κ.σούπας κοφτό.
      Ελπίζω να σας βοήθησα!

      Διαγραφή
  9. Για την σόδα φίλες μου έχετε δίκιο είχα αντιγράψει λάθος, τα ξαναέφτιαξα και κατάλαβα στην ποσότητα αυτή του αλευριού θέλει 1/2 -1 κ.γλ. κοφτό!!
    Αυτά τα μπισκότα δεν θέλουμε πολύ να φουσκώσουν αλλά να είναι τραγανά!!
    Ζητώ συγνώμη και σας ευχαριστώ που προτιμήσατε την συνταγή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Print friendly