Δευτέρα 5 Ιουνίου 2017

Πιτάκια με Τυρί Φέτα ή Ανθότυρο

Αγαπημένες τυρόπιτες με ένα φύλλο εύκολο και αγαπημένο που ανοίγει πολύ γρήγορα χωρίς δυσκολία, μην το φοβηθείτε, με το αγαπημένο τυρί μας την φέτα (ή και με ανθότυρο που αρέσει σε μένα) απολαμβάνουμε την πιο όμορφη νοστιμιά!!
Τις φτιάχνω συχνά τις Κυριακές σαν συμπλήρωμα στο κύριο μενού  γιατί είναι πολύ αγαπημένες σε όλους!!
Ελάτε γρήγορα κοντά μου!!






Υλικά της συνταγής μας (6 ΤΕΜ)

Φύλλο
500 γρ αλεύρι κίτρινο για ψωμί
3-4 κ.σ. λάδι
1/2 κ.γλ. αλάτι
2 κ.σ. ξύδι
1κ.γλ. μέλι
1 1/2 κούπα περίπου νερό χλιαρό

Γέμιση
400 γρ. φέτα η ανάμικτο με ανθότυρο
1/2 κούπα γάλα η γιαούρτι
δυόσμο ξερό



Εκτέλεση της συνταγής μας
  • Σε μία λεκάνη βάζουμε το κίτρινο αλεύρι και στην μέση ρίχνουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά.
  • Ανακατεύουμε καλά μέχρι να έχουμε μία μαλακή εύπλαστη ζύμη (αν χρειασθεί προσθέτουμε λίγο νερό ή αλεύρι αντίστοιχα).
  • Την αφήνουμε για 20 λεπτά να ξεκουρασθεί και την κόβουμε σε 6 μπαλίτσες.
  • Τρίβουμε στον χοντρό τρίφτη την φέτα, προσθέτουμε λίγο πιπέρι, ελάχιστο αλάτι (γιατί έχει το τυρί), 1/2 κ.γλ. δυόσμο ξερό, γάλα ή γιαούρτι και ανακατεύουμε καλά με ένα πιρούνι να γίνει το μίγμα κρεμώδες.
  • Ανοίγουμε την κάθε μία σε λεπτό ορθογώνιο φύλλο περίπου 40Χ8 εκατ. πάνω σε αλευρωμένη επιφάνεια, ρίχνουμε πάνω στην επιφάνεια κατά μήκος λίγο από το μίγμα, αφήνοντας γύρω-γύρω ένα κομμάτι 5 εκατοστών ελεύθερο, ώστε με ένα πινέλο το βρέχουμε με νερό ή γάλα.
  • Αρχίζουμε να τυλίγουμε σε ρολό και κλείνουμε καλά τα άκρα να μην μας ανοίξει.
  • Σε αυτό το στάδιο αποθηκεύονται αεροστεγώς στην κατάψυξη για 1-2 μήνες, ψήνουμε κατευθείαν από την κατάψυξη λαδώνοντας απλά την επιφάνεια.
  • Μεταφέρουμε τις τυρόπιτες  σε ένα αντικολλητικό λαδωμένο ταψί, λαδώνουμε την επιφάνεια με λάδι και λίγο γάλα και πασπαλίζουμε με παπαρουνόσπορο και μαύρο σουσάμι.
  • Ψήνουμε για 25-35 λεπτά σε αερόθερμο στους 175-180 βαθμούς μέχρι να ροδίσουν.








6 σχόλια:

  1. Στο επόμενο Κυριακάτικο τραπέζι, να με καλέσετε κι εμένα Μάχη!!!
    Τέλειες...
    Μπορώ να τρώω μόνον τέτοιες πιτούλες χωρίς να δίνω ιδιαίτερη σημασία σε ότι άλλο μπορεί να βρίσκεται πάνω στο τραπέζι :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το ίδιο Πηνελόπη έχω μεγάλη αδυναμία στα πιτάκια κάθε είδους!!
      Σε ευχαριστώ πολύ, καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. μου άρεσε πολύ το σχήμα που έδωσες. αυτό το αλεύρι το χρησιμοποιούσα κ εγώ και είναι πραγματικά πεντανόστιμο. πλέον χρησιμοποιώ αλεύρι Ζέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ τώρα πλέον χρησιμοποιώ το αλεύρι ολικής σχεδόν για όλες τις παρασκευές αλμυρές και γλυκές αλλά το κίτρινο αλεύρι παραμένει αδυναμία μου στις πίτες!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία πιτάκια Μάχη.
    Το φύλλο φαίνεται εξαιρετικό.
    Αγαπημένα υλικά όλα.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τα αγαπημένα μου φύλλα αλλά και το πιο εύκολο στην παρασκευή του από όλα που κάνω!!
      Πολλά φιλιά Αριάδνη!

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Print friendly